diumenge, de juny 28, 2015

Trobada #igerstgn

Bona tarda Bloc,

Ahir ja va fer una setmana de la trobada dels #igerstgn, ja va ser la número 6 i aquesta vegada va ser una gran festa que va durar tot el dia, el matí #instawalk pel barri mariner del Serrallo amb guies professionals que t’ensenyen coses que mai has vist encara que hi has passat 50 mil vegades... desprès dinar a un Restaurant mariner invitats tothom per “estrella Dam”, malauradament als actes del matí no hi vaig pogué anar per una qüestió de salut, poca cosa però requeria anar al metge... a la tarda gran festa als jardins de la  Casa Canals amb  discjòqueis, pica pica, concurs fotogràfic, guanyadors i premis com ara un cap de setmana a les Balears... del concurs estic contenta ja que de 2.500 fotos van quedar seleccionades unes 200 i d’aquestes un jurat format per fotògrafs professionals en va fer una tria de 50 i entre aquestes 50 ni ha dues de meves... viscaaa!!! Llavors les guanyadores que tenien que ser 3 van ser per votació popular...


Va ser una festa molt maca i allí hi ha un ambient de grans amics, units per una afició.

Les dues fotografies meves que van quedar seleccionades i que diuen que formaran part d’una expo a la tardor... el lema era #catalunyamediterrnia    





Moments de la festa als jardins de la Casa Canals que tot sigui dit es Patrimoni de la Humanitat.



 A la secció “tots tenim un passat” em va tocar pujar a la tarima amb l’estimat @mallafre, diuen que ho vam fer molt be.