dimecres, de maig 13, 2015

Premis literaris

Bona tarda Bloc,

El cap de setmana passat vaig anar a la Gala dels Premis Literaris Ciutat de Tarragona al teatre Metropol, l’acte va ser molt bonic, a banda del lliurament dels Premis, es va fer un homenatge a la estimada Montserrat Abelló, va actuar la cantant Mariona Sagarra que va interpretar la “Suit Abelló” i altres poemes.






Quant estava asseguda allí al Teatre em va venir al cap 16 anys abans (!16 anys! com passa el temps,) i que jo  també estava asseguda allí i molt nerviosa perquè d’un moment al altre em tocaria pujar al escenari a recollir el Premi Gramunt Subiela que un equip de gent havíem guanyat, la meva part del projecte va consistir en elaborar el web, doncs es tractava  de “Una història cibernètica de Tarragona” jo vaig fer el disseny, imatges,  ectr tot  d’una manera molt rudimentària llavors no hi havia els recursos d’ara i ho tenies que inventar tot, tot i tot,  els que van desenvolupar la “història” eren tots historiadors de la URV... el web com una cosa sentimental encara roda per la xarxa, clar molts enllaços no funcionen però el contingut està vigent.   





Foto de tots els guanyadors del any 1999 al escenari del Teatre Metropol, es molt petita però es la única que trobat.