dimarts, de gener 13, 2015

Bernard Malamud


Bona nit Bloc,
“Las vidas de Dubin” es un altre dels llibres “rescatats” de les meves estanteries, llibres que fa anys que estan allí i que només de quan en quan hi trec la pols, però mira he descobert històries i escriptors magnífics... aquest del Bernard Malamud  es una història diria complexa i al mateix temps planera, molt interesant per totes les confluències que si ajunten.... m’agrada tant que penso buscar mes obres d’ell... fent una mica de recerca he pogut  llegir algunes notes de la seva filla i m’ha donat la sensació que aquest llibre es una mica autobiogràfic... ja estic casi al final i sento fal·lera per veure què !!!



Foto de Vermont lloc on passa l’acció


Hi ha dos novel·les d’ell portades al cinema, “El hombre de Kiev” i “El mejor” 





1 comentari:

Olga Xirinacs ha dit...

L'autor i les seves circumstàncies. Si volem conèixer a fons un autor, sobretot cal llegir les seves memòries i dietaris.
Estic esperant que nevi, Jaka...
(em penso que m'hi floriré)