dijous, de maig 10, 2012

Un altre vespre al Café del Metropol


Bona nit Bloc,

ja fa uns quants dimecres vaig pogué tornar a sentir en directe el poeta Joan Duran i Ferrer llegint els seus últims poemes alguns de inèdits  ell es molt jove però ja te un nom en el mon de la poesia, no se quants premis i obra publicada.
A mi la seva poesia ja em va interessar i agradar molt ja fa uns quants anys quan per la "Tardor Literaria" de la meva Ciutat es feia "La nit de la poesia" al magnífic i emblemàtic local de "La Vaqueria" , m'agrada anar llegint els seus poemes... Ara, aquest dimecres poètic vaig tenir una agradable sorpresa, quan va entrar al Café em va veure al instant i va venir a dir-me hola ! jo que em pensava que ni es recordaria de mi... em va regalar un dels seus últims llibres "Domèstica veritat" Premi Màrius Torres, 2006 amb un pròleg d'Antoni Clapés molt bonic, i amb una dedicatòria molt xula.

D'atzabeja com l'ull,
esperant l'estupor
i aquest veure't dubtant
si és fam o és l'amor.

Un trosset de poema agafat a l’atzar.

La foto de la col·lecció "fotografies impossibles" es d'un moment del recital.