divendres, de febrer 04, 2011

Club de lectors















Bona nit Bloc,

El mes de febrer del any 2009 et vaig fer un post on t’explicava que havia llegit el llibre del Pierre Bayard “Com parlar de llibres que no hem llegit”, ara dos anys desprès al cicle d’assaig de la biblioteca el van proposar i el vaig tornar a agafar per fer una relectura vaig pogué comprovar que quasi tot s’ha m'havia oblidat només quedava un rerafons molt petit i irònic doncs irònic i com una mena de divertimento es el que em va semblar aquest llibre, aquesta vegada encara l’he trobat mes divertit i potser si que diu unes quantes veritats i parlant de veritats a mi no em fa cap angunia dir que no m’agrada’t mai “El Quixot” ni “El Ulisses” del Joyce, i així unes quantes patums que sembla que si un no ha llegit es un inculte... de totes maneres es veritat que hi ha llibres com ara els dos que esmento que no hi ha cap necessitat de llegir per pogué parlar-ne.

De fet jo et parlo molt de llibres però es veritat que els he llegit? Ha, ha aquí està el quit !!!

La reunió de comentaris va ser molt amena i es va parlar molt de llibres que sí havíem llegit.

8 comentaris:

núria ha dit...

Confesso que jo tampoc he llegit el Quixot ni l'Ulisses de Joyce i algun cop n'he parlat.
La sessió del club va ser molt interessant.

Carme Rosanas ha dit...

Jo he intentat més d'un cop, enfrontar-me a l'Ulisses i m'he avorrit tant sobiranament que també prefereixo parlar-ne sense haver-lo llegit.

El Quixot, directament no l'he llegit... suposo que me'l devien fer avorrir a l'escola amb els fragments i fragments que no duien enlloc.

Però el que em fa gràcia de llegir és aquest que dius "Com parlar de llibres que no has llegit" deu ser divertit.

zel ha dit...

Noies, no us podeu perdre el Quixot, i la prova és que l'he llegit en versió adaptada als nanos i els encanta! Va, no sigueu gandules!

Elfreelang ha dit...

òndia em sap greu però m'he llegit el Quixot i també l'Ulisses ....ara sí que és cert que parlar de coses i de llibres que no s'han llegit directament es pot fer, però s'ha de fer bé... ara crec que és millor tenir una experiència directa d'allò que parles...

jaka ha dit...

Núira gràcies per la teva visita i fins aviat,

:)

jaka ha dit...

Carme, crec que el llibre aquest de parlar de llibres que no hem llegit t'agradarà, co pots veure demoment n'estàs parlant i encara no l'has llegit. he,he

;)

jaka ha dit...

A veure Zel,em vaig equivocar al dir que no havia llegit "El Quixot" sí que l'he llegit però no m'agrada gens.

:)

jaka ha dit...

Elfree, i t'ho has passat be am la lectura?

;)