diumenge, de desembre 20, 2009

Mes lectures

Hola Bloc,
He estat llegint mes Anna Gavalda, el llibre de relats “M’agradaria que algú m’esperés en algun lloc.” l’he trobat molt original son històries bastant sorprenents... el títol m’ha semblat molt interessant i m’ha donat per reflexionar en el sentit que crec que a tothom ens agrada que algú ens esperi en algun lloc, he recordat que un dia que arribava de viatge en un vaixell al sortir a coberta vaig mirar el moll i vaig sentir unes ganes immenses que algú estès allí esperant-me... es un moment que no se perquè em va quedar molt gravat...
També he llegit “Només junts”, una història d’unes persones singulars, amb personalitats bastant dispars però que acaben vivint a un mateix ritme, aquí deixo un trailer, doncs es va fer una peli d’aquest llibre.



Per altra banda al Club de Lectors de la Biblioteca vam comentar uns contes de Txèkhov, els comentaris en general van ser entusiastes, jo a pesar que diuen que reflecteixen històries tristes i de denuncia de la vida precària de la societat d’aquell moment, els he trobat molt divertits en el sentit que tenen una xispa inesperada i irònica.

Mes russos... el dijous vaig anar al teatre “Magatzem” on es feia una lectura dramatitzada de “L’idiota” de Fodor Mikhajlovic Dostojevskij... i ara en ve al cap allò de “mucho ruso en Rusia”.

Fins aviat,

2 comentaris:

Olga Xirinacs ha dit...

Jaka, et vaig prometre un verset, doncs aquí el tens:
*

La Jaka és una Rosa,
roseta de l'estiu,
té dolça la carona,
la mires i somriu.

És una branca forta
que el vent vol arrencar,
però per molt que ho provi,
la Jaka vencerà.

Ni pluges ni tempestes,
roseta de tot temps,
que et volta l'alegria
d'aquells que t'estimem.

*
Lo Gayter del Balcó.

jaka ha dit...

Moltes gràcies Olga per aquest verset tant bonic.

Una abraçada,