dijous, de gener 25, 2007

Un Bloc de ultra tomba ?


Bona nit Bloc !!!
Voltant per la xarxa un es troba de tot, però ahir vaig arribar no se com a “PJVille “ una mena de Bloc dic una mena perquè no se ben be d’on be... de moment al entrar et diu:

HAS ARRIBAT A PJVILLE
Les germanes Gotoshit us donen la benvinguda i us conviden a passar una estona a les seves vides...
Les seves vides? Quines vides? Les passades ? Perquè tot allò fa una olor d’humitat, de florit, de ciri apagat, de flors pansides que et venen com uns calfreds i tot fa pensar que les Gotoshit parlen des del mes enllà, et dona la sensació com allò d’aquella peli de “Los otros” que los “otros” eren això “los otros”, be, no se si m’explico massa be perquè encara em dura el “yuyu” i vaig tancar el navegador corre cuita, però al cap d’una estona estava intrigada amb allò de que feien suc de xirimoies que tenen plantades al cementiri i vaig pensar, tira!!! hi torno que com es una cosa virtual no crec que traspassin la pantalla del meu ordinador i com que soc valenta em vaig llegir les històries que expliquen i fins hi tot els hi vaig deixar uns comentaris que per sorpresa meva han respost .... una mica rares ho son però es veuen molt educades i carinyoses.
En fi el que sigui valent que els hi faci una visita... ara els que tinguin por per la nit mes val que ho deixin córrer.

HAS ARRIBAT A PJVILLE - JUSTÍCIA POÈTICA
Aquestes son “Les germanes” ... una mica entereriyades oi?