dilluns, de març 06, 2006

Blocs, blocs i mes blocs !!!














Avui al bloc “infotinet” llegia això del fenomen dels blocs em sembla que deien que ni ha com a 20 milions... i penso: Que ens indueix a fer-nos un bloc? I a mi particularment que es el que mi ha portat?
Reflexiono: Tota la vida m’he fet agendes, diaris, llistes, notes, tot ho apunto. Primer al ordinador hi tenia només l’agenda, desprès ja va venir un reguitzell de blocs de notes, música, llibres, feines (totes classificades), pensaments, adreces. Quan treballo tinc tota una sèrie de blocs oberts al escriptori, faig copy-paste, guardo, obro, tot un ball de blocs, es pràctic.
Però desprès els llibres ja es van subdividir, els que m’havia llegit, els que tenia per llegir, els que em volia comprar ... i un dia vaig pensar que estaria be penjar un bloc a la xarxa per posar-hi els llibres que anava llegint i que hi podria posar una imatge i algun petit comentari de si m’havia agradat ect. hi ho vaig fer, desprès em vaig animar hi en vaig fer un “dels meus records” per fer petits apunts també per posar-hi fotografies i coses que precisament que m’agraden recordar, aquestos i algun altre estan flotant anònims per la xarxa, estan girant en mig dels 20 milions...
Ara per últim he fet aquest de Bloc, i no me plantejat perquè el feia hi poso el que em passa pel cap i li puc explicar el que vull, de fet jo pensava que un bloc era una cosa intima i que ningú llegiria i en canvi m’he trobat un munt de gent fantàstica que tenen blocs fantàstics que saben un munt de coses i que ens comuniquem. Quasi res, un altre finestra oberta al mon!!!