divendres, de gener 13, 2006

Remenant papers















Avui remenant papers tractant d'endreçar una mica els munts de “lius” que tinc (i es que cal que m’organitzi, qualsevol dia començaré) he fet una troballa, be, una troballa no, jo sabia que existien el difícil era saber on els havia entaforat, uns carnets i retalls de diaris molt antics on diu que l’Ignasi Romaní (avant passat meu) i que era capellà exercia el seu ministeri en el vapor “Reina Victoria Eugenia” de la Companyia Transatlàntica, en el trajecte Barcelona-Nova York (que guai no ?) i que ho va fer durant 20 anys, una de les dades que he pogut llegir parla del 1.917... Ara ja posats a remenar i a esbrinar he anat a buscar l’ajuda del màgic “Google” i el resultat ha estat fructuós aquí tinc la foto del vaixell “Reina Victoria Eugenia” amb tota la explicació. I es que això del Internet es massa !!!












Reina Victoria Eugenia:Clase de buque: Vapor Arqueo bruto: 15.400 Tons Arqueo neto: 10.137 Tons. Lugar de construcción: Newcastle Constructor: Swan Hunter En noviembre de 1918 participó en el salvamento del mercante alemán Teresa Horn. En 1920, en ruta de Montevideo a Buenos Aires, fue abordado por el noruego Terrier. Con la llegada de la República, en 1931 se le puso el nombre Argentina. Acabó sus días en el desguace.